رویدادها آرشیو خبر ها
درآمد یووه از جام بین اللملی قهرمانان چقدر است؟

درآمد یووه از جام بین اللملی قهرمانان چقدر است؟

 

حضور یوونتوس در جام بین‌المللی قهرمانان به جز دستاوردهای فنی و تاكتیكی، بهره‌مندی از سودی قابل توجه را نیز به همراه دارد.

 

Gazzetta در خبری با اشاره به بازدهی اقتصادی این تورنمنت دوستانه، میزان گردش مالی این رویداد ورزشی را 30 میلیون یورو عنوان كرده است. ICC كه امسال، هفتمین دوره خود را در كشورهای ایالات متحده آمریكا، سنگاپور، چین، انگلستان، سوئد و ولز برگزار كرده است، در سال‌های اخیر با دعوت از معتبرترین باشگاه‌های فوتبال جهان، فرصتی مناسب را برای انجام دیدارهای تداركاتی در مسیر آماده‌سازی باشگاه‌ها پیش از آغاز فصل جدید رقابت‌های فوتبال در نقاط مختلف دنیا فراهم كرده است.

 

این جام علاوه بر دستاوردهای فنی برای تیم‌ها، ویژگی‌های اقتصادی قابل توجهی نیز برای باشگاه‌ها به همراه دارد كه در این بین، یوونتوس به عنوان یكی از تیم‌های حاضر در این تورنمنت، برای حضور در آن؛ مبلغ 6 میلیون یورو از برگزار كنندگان این رقابت‌ها دریافت می‌كند. این در حالی است كه به عنوان مثال دیگر تیم ایتالیایی حاضر در جام امسال؛ اینتر ناتزیوناله تنها 2 میلیون یورو بابت حضور در آن می‌گیرد. همچنين تمامي برنامه‌ريزي ‌ها، هزينه‌هاي برگزاري و فروش محصولات باشگاه‌ها در كشورهاي ميزيان اين تورنمنت نيز در اختيار پشنيبانان مالي و برگزار كنندگان آن خواهد بود.

 

 

بیانكونری كه در 5 دوره از برگزاری جام بین‌المللی قهرمانان همواره حضور داشته، طبق الگوی رده‌بندی این تورنمنت در سال 2016 به عنوان قهرمان این رقابت‌ها دست یافت.

 

رقابت‌های جام بین‌المللی قهرمانان 2019 در سه منطقه شرق آسیا، اروپا و آمریکا با حضور 12 تیم که هر کدام تنها سه بازی انجام می‌دهند، تا روز دهم اوت (19 مرداد) در حال برگزاری است و یوونتوس پس از برگزاری نخستین دیدار خود در مقابل تاتنهام هاتسپر و قبول شكست سه بر دو مقابل این تیم انگلیسی، ساعت 19:30 (16 به وقت ایران) فردا چهارشنبه بیست و چهارم ژوئیه (2 مرداد) در ورزشگاه المپیك چین (نانجینگ) در مقابل اینتر ناتزیوناله قرار خواهد گرفت.

 

 

علاوه بر این یوونتوس در خلال شرکت در تور تابستانی به شرق آسیا، بعد از انجام دو بازی در جام بین‌المللی قهرمانان، روز 26 ژوئیه (جمعه 4 مرداد)، ساعت 20 به وقت محلی به مصاف تیم K‐League که متشکل از منتخبی از بازیکنان لیگ کره‌جنوبی است، در سئول خواهد رفت. این بازی در ورزشگاه 67 هزار نفری سئول که برخی از بازی‌های جام جهانی 2002 نیز در آن برگزار می‌شد، انجام خواهد گرفت. بعد از این بازی نیز یووه برای انجام سومین بازی خود در جام بین‌المللی قهرمانان، راهی کشور سوئد و شهر استکهلم خواهند شد تا در مقابل اتلتیکو مادرید صف‌آرایی کند.

 

آرسنال، منچستر یونایتد، تاتنهام، بایرن ‌مونیخ، فیورنتینا، اینتر ناتزیوناله، میلان، بنفیکا، گوادالاخارا، اتلتیکو مادرید، رئال‌ مادرید و یوونتوس تیم‌های شرکت کننده در تورنمنت بین‌المللی قهرمانان 2019 (ICC) هستند.

 

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: